Naar de openingspagina

Vraag: Mijn kaartje komt niet aan, hoe kan dat?

Dat kan verschillende redenen hebben. Het klinkt misschien ongeloofelijk, maar het ligt bijna nooit aan ons :-)

Ongeveer 10% van alle kaarten komt niet aan. Ongeveer de helft daarvan komt niet aan omdat het e-mailadres niet klopt. Misschien is het adres te oud of verkeerd ingetypt? De rest wordt niet bezorgd of niet geopend, misschien door een spamfilter of een andere beveiliging. Sommige providers plaatsen mailtjes met mogelijk commerciŽle inhoud bijvoorbeeld in een aparte map.

Wij doen ons uiterste best om ons systeem betrouwbaar en storingsvrij te houden. Wij zorgen er voor dat de e-mail wordt verzonden, maar we hebben geen invloed op de ontvangst ervan! Het kan altijd gebeuren dat een e-card niet wordt opgemerkt of om een andere reden niet aan komt. Zorg daarom altijd dat je echt belangrijke berichten (ook) via een andere weg overbrengt.

Er is een truukje om iemand die steeds geen kaarten ontvangt toch een e-card te sturen: stuur het kaartje naar jezelf en stuur het mailtje dat jij krijgt meteen door naar die persoon. Die krijgt het kaartje dan van jou en dat werkt wel :-) Maar open dan niet zelf het kaartje, want dan krijg je meteen de ontvangstbevestiging er achteraan :-)

Andere veel gestelde vragen:
Waarom zijn jullie e-mails geen spam?