Vragen over Jij is Lief
Mijn kaartje komt niet aan, hoe kan dat?

Dat kan verschillende redenen hebben. Het klinkt misschien ongeloofelijk, maar het ligt maar héél af en toe aan ons. Meestal niet.

Als je je eigen e-mailadres ook opgeeft (bij 'Afzender'), dat krijg je van Jij is Lief een mailtje wanneer de kaart is bezorgd. Maar ook als de kaart níet kan worden afgeleverd krijg je bericht. We geven daarin aan wat er waarschijnlijk mis is gegaan. Bijvoorbeeld dat het adres niet klopt of mailtjes naar dat adres worden teruggestuurd (dat heet 'bouncen'). Deze mails krijg je meestal binnen een paar minuten. Als je je eigen adres tenminste foutloos hebt ingetypt natuurlijk :-)

Een enkele keer, wanneer de e-mail de eerste keer niet kan worden bezorgd, blijft het mailsysteem om de paar uur proberen de kaart alsnog af te leveren. Het kan in dat geval voorkomen dat de kaart pas dagen later wordt afgeleverd. Dit komt dan altijd door een technisch probleem bij de provider aan de kant van de ontvanger en helaas hebben wij daarop geen invloed.

Wil je opzoeken wat de foutmelding die jij hebt gekregen precies inhoudt? Lees het hier!

Wij doen erg ons best om de website betrouwbaar en storingsvrij te houden. We zorgen ervoor dat de e-mail wordt verzonden, maar we hebben natuurlijk geen invloed op het lezen ervan! Het kan altijd gebeuren dat een kaart niet wordt opgemerkt of om een andere reden niet aan komt. Zorg daarom altijd dat je echt belangrijke berichten (ook) via een andere weg overbrengt.

Jij Design
Sparrenstraat 1
5038 MJ  Tilburg
Tel: (013) 5446196
Jij is Lief
info@jijdesign.nl
meer plantjes