Vragen over Jij is Lief
Is de mailstoring opgelost?

Ja! Van 4 tot 19 september hadden we een grote mailstoring. Meer informatie over de storing vind je hier. Dit bericht gaat over hoe dit is opgelost.

We zijn veranderd van mail-provider. Onze mails worden nu verstuurd door het bedrijf Send In Blue. Alle kaartjes die nu worden verstuurd komen netjes aan, we houden het in de gaten!

We hebben trouwens alle mails opnieuw verstuurd die vanaf het begin van de storing (4 september!) niet werden verzonden. We hebben bij hele oude kaarten een kleine zakelijke opmerking bovenaan het bericht toegevoegd dat de kaart door een storing niet op X september is bezorgd.

Tijdelijk sturen we geen bevestigingsmails meer en ook geen foutmeldingen. In plaats daarvan gaan we binnenkort op de verstuurpagina aangeven hoe het met je e-card gaat. Dan zie je real-time dat de kaart wordt bezorgd, of je ziet dat de bezorging is mislukt. Hoe we dat gaan doen voor kaartjes die je in de toekomst klaarzet, daar denken we nog over na.

Bedankt voor je geduld! Mocht je nog een vraag hebben dan kun je ons mailen op info@jijislief.nl.

Jij Design
Sparrenstraat 1
5038 MJ  Tilburg
Tel: (013) 5446196
Jij is Lief
info@jijdesign.nl
meer plantjes